Saturday, January 27, 2007

خبری که یک وب لاگ نویس مصری دنیا را تکان داد+۱۸

چند روز است که در انگلیس خبری مانند توپ منفجر شده است در مورد قدرت وب لاگ
داستان از این قرار است که یک راننده درگیری لفظی با پلیس پیدا میکند و پلیس او را به پاسگاه میبرد و درانجا شکنجه و بعد به وی تجاوز میشود.این فیلم توسط پلیس فیلم برداری شده وبرای دوست این مرد فرستاده میشود تا بداند چه در انتظارش است ! که واقعا صحنه های وحشتناکی دارد ونشان میدهد رژیم فاسد مصر چگونه با مردم عادی برخورد میکند حالا با مخالفین بماند.این فیلم کوتاه در دنیا پخش میشود و انهم توسط یک وب لاگ نویس مصری
من لینک انرا به این سایت مصری اینجا میاورم.این وب لاگ دارای صحنه های است که واقعا انسان را به گریه میندازد
الان دولت مصر تحت فشار جامعه بین الملی است در باره شکنجه
انی همپیمان امریکا است که سالانه ۵میلیارد دولار از امریکا میگیرد و رعایت کننده حقوق بشر است!
میلیون رحمت به پلیس ایران !!د

اگر اهل سیاست و اجتماع هستید تبادل لینک کنید: Balatarin

2 Comments:

At 8:34 am, Anonymous Anonymous said...

حضرت آقا اگر جناب عالی از جنایت های مامورین امنیتی بی خبرید یا خودتان را به نفهمی می زنید جای تاسف است اما جنایات پلیس مصر دلیل توجیه هم پالکی های آنان در مصر نیست

 
At 1:04 am, Anonymous Anonymous said...

دوست گرامی و عزیز من میدانستم که اخرین گفته ام باعث سو تفاهم میشود .اگر دقت کنی من نوشتم:نیروی انتظامی ونه نیروهای امنیتی که من بین انها تفاوت قایل میشوم من هم مانند شما به جنایتهای نیروهای امنیتی معترفم واز ان بیزارم . بنظرم پلیس ایران و نیروهای امنیتی با هم متفاوت هستند حدقل کمی قانون را رعایت میکنند که باید به فال نیک بگیریم خودش یک قدرم به جلو است!!

 

Post a Comment

<< Home