Monday, November 13, 2006

گوشت نیم پز

سلام
باید بگویم منظور م از اعدام صدام حکم او است و نه اینکه او را اعدام کردنند
این امریکا بلاخره تصمیم گرفت که سیاستش را در مورد ایران تغییر دهد و از در مذاکره بیاد .این درس خوبی است که بدانیم برای هر کاری میتوان مذاکره کرد حتی اگر ابر قدرت بود این درس خوبی است برای حاکمان ایران که بدانند مذاکره به معنای تسلیم وذلت نیست و هدف باید کسب امتیاز برا ی ملت بود .
اگر چه بعضی وقتها فکر میکنم این شعارها بیشتر برای پر کردن جیب بعضی از اقایان باشد که بتوانند.بیشتر از سادگی ملت استفاده کنند تا بتوانند جیب خود را از بیت المال پر کنند.
انتخابات هم در راه است فعلا همانطور که گفتم این اصلاح طالبان! با هم به توافق دست پیدا نکردنند و دارند با هم مذاکره میکنند !فعلا که سه گروه شدنند برای انتخابات که از الان معلوم است راستی ها ان را میبرند واین چریک پیر راست میگفت :من هیزم تنور این انتخابت نمی شوم چون نیتجه اش معلوم است
عراق هم که حمام خون است پیش بینی من از هم پاشیدگی عراق است و سرازیری در خون است همه همت این عربها در این است که این سنی های عراق را نجات دهند اصلا به فکر وحدت عراق نیستند.و نگرانی من در این است که این ملت فرصت تاریخی خودرا ازدست بدهند ونتواند این کشور را به سرمنزل حقیقی که همان سازندگی عراق است دست یابد
یک خاطره چند روز پیش به یکه مهمانی دعوت شده بودم که از اهالی قاره سیاه بودنند و جشن تاسیس یک گروه رامیگرفتندنکته جالب این بود که گوشت را به صورت نیم پز میخوردنند.حالا نمیدانم این برای من بود یا اینکه واقعا اینها گوشت را به صورت نیم پر میخورند

اگر اهل سیاست و اجتماع هستید تبادل لینک کنید: Balatarin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home